Grupul de fani WeLoveMX se pregateste de excursia in Bulgaria la Campionatul mondial de motocros.

In 2009 am aflat pentru prima data ca in Bulgaria se organizeaza Motocross World Championship, bineinteles de pe internet. Nu stiu cum pana atunci nu aflasem ca un asa eveniment se organizeaza la 250 km de Bucuresti si eu nu eram acolo. Cert este ca imediat ce am aflat am hotarat sa ma duc. Bineinteles ca nu singur. Imi place sa calatoresc cu prietenii doar ca...surpriza cand auzeau de Bulgaria nimeni nu prea se inbulzea si ajunsesem cu 2 zile inainte de plecare in situatia de a pleca singur, chiar cu gandurile negre despre ce auzisem prin ziare ca se intampla pe soselele bulgaresti, jafuri si alte alea. Numai ca doi prieteni ca fratii, Andrei si Flavian, cred eu mai mult pentru o cauza umanitara (de a nu ma lasa prada bulgarilor) au hotarat sa vina cu mine, ei neavand nicio treaba cu motocrosul.

Extraordinar de fericit am facut cumparaturile, mancare, bautura (si acum ma incearca un sentiment de nostalgie si placere in acelasi timp cand intru in Maga Image ul de pe Mihai Bravu), in ideea de a nu fi nevoit sa caut acolo nimic in afara de traseu. Nici macar cazare. Hotelul era de fapt Vw Golf 4 care il aveam atunci. Deci se dormea la garsoniera asa cum se vede in poze.
Zis si facut am fost la cursa pregatit cu entri listul, harta, informatii cat de multe iar plimbarea a fost un real succes. Nu am avut nici cea mai mica problema:drum bun, liber, peisaj care nu lasa montonia drumului sa se instaleze, traseu usor de gasit si... incepe nebunia. Sambata la ora care am inceput eu tocmai incepea  cursa de WMX (fete), apoi calificari MX1 si MX2 si tot asa curse toata ziua. Dupa ce am parcat masina intr-o poiana foarte frumoasa in siguranta alaturi cu alte sute de masini, am inceput sa colindam fiecare colt facand cunostinta de dupa gard, bineinteles, cu caravana lui Ken de Dyker, Philipaerts, etc. NU MAI STIAM DE MINE.  Nu mancasem de la plecarea din tara, de dimineata dar nu mi-era sete nici foame.Mancam, beam si respiram motocros.
Seara in poiana am facut un gratar, curat nu manelist, si ne-am culcat la garsoniera.

A doua zi cursele oficiale MX1 MX2 si uite asa de atunci nu mai ratez nicio etapa de mondial de la bulgari.

Apoi a urmat 2010 cand brusc interesul a fost mai mare in sensul ca pana si fetele, viitoarele si actualele neveste au vrut sa vina, e drept ca si cu putina vrajeala de tipul "noi ne uitam la curse voi va duceti prin oras la plimbare" si cu cazare evident; pana la urma s-au ales doar cu plaja in poiana si vizita de la Veliko Tarnovo de a doua zi, profitand ca aveam si lunea libera datorita Pastelui.. A venit si Gheorghita un alt mare fan si membru WeLoveMX.Iata pozele:

Acum urmeaza 2011. Echipa este facuta: Bogdan si Andrei "membri fondatori", Seby new entry, Alex new entry si Sandu tot nwe entry. Sebi a facut deja cunostinta cu spiritul WeLoveMX la prima etapa de la Sf Gheorghe si deja e virusat, Alex nu a mai vazut motocros de pe vremea cand pe la Campina se dadea Duta Catalin si Enerst Muler iar Sandu e virusat de anul trecut de la Moreni cand noroiul a facut spectacolul iar de atunci e nelipsit oridecateori poate.
Ce va fi va urma in descriere amanuntita si poze. Pe curand.

Calendar
«  Aprilie 2018  »
LnMrMrcJoiVnSaDm
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
Sondajul nostru
Care credeti ca sunt motivele pentru care motocrosul romanesc stagneaza la un nivel slab?